Op donderdag 30 mei is het eindelijk zo ver… Oranjevereniging Goedereede organiseert het langverwachte havenspektakel: de Wipe-Out baan! Betreed jij deze opblaasbare Obstacle Run en versla jij je tegenstander door het snelst de overkant van de haven te bereiken? Dan zien we je graag om 15:00 uur op de Markt van Goedereede.

Om ook deze dag tot een feestje te maken, hebben we drie muzikale top-optredens weten te regelen! We starten de middag om 14:00 uur met een optreden van Koninklijke Fanfare Apollo. Direct na het Havenspektakel om 17:00 uur zal de Flakkeese band Refill optreden. DJ Jan Looij start om 20:00 uur en zal de avond om 22:00 uur afronden. Dat belooft wat!

Zoals je misschien al hebt opgemerkt, hebben wij dit programma helaas wegens het slechte weer van Koningsdag moeten verplaatsen naar 30 mei. Wij hopen jullie ook dan allemaal weer te zien!

Oranjevereniging Goedereede - Wipe-Out Havenspektakel 30 mei 2019