Ook dit jaar organiseren we weer 2 gezellige vrijmarkten. De eerste vrijmarkt vindt plaats op zaterdag 5 mei, oftewel op
Bevrijdingsdag. De tweede vrijmarkt wordt gehouden op zaterdag 9 juni. Beide vrijmarkten duren van 10.00 tot 15.00 uur. Wil je echt met groot materiaal komen? Dan kun je wellicht beter deelnemen aan de braderie die plaatsvindt op 22 juli.

Goed om te weten

Voor deelname aan beide vrijmarkten geldt dat de verkoop van spullen enkel is toegestaan in de hiervoor aangegeven ruimtes van 3 bij 3 meter. Verkoop van aanhangwagens, auto’s of dergelijken is dus niet toegestaan. Aan leden van de Oranjevereniging vragen we een bijdrage van €1,- en aan niet-leden een bijdrage van €6,-.

Deelnemen?

Inleveren van de deelnamestrook (te vinden in het programmaboekje) en het bedrag kun je doen op de vrijmarkt zelf of voor 5 mei en 9 juni bij: Remco Breen, Bekaf 12, 3252 AC, Goedereede, Tel. 0683175017, e.mail: info@oranjevereniginggoedereede.nl