Afgelopen jaar heeft Goeree veel plezier beleefd aan de jaarlijkse Omloop. Dankzij het grote succes zal Goedereede ook tijdens De Omloop van 2018, die gehouden wordt op 24 en 25 augustus, op de route liggen.

Feestelijke Goereeloop

Niet alleen loopt de route tegenwoordig door onze gezellige stad, maar het is (dankzij Kees den Eerzamen) zelfs mogelijk om enkel de Goereeloop te lopen. Dit is een nieuwe afstand van 20 km waarbij je op vrijdagavond start in Middelharnis en finisht in Goedereede. Uiteraard zorgen wij ervoor dat de doorkomst én finish in Goedereede een groot feest inclusief muzikaal onthaal zal zijn.

Kom jij ook?

Wanneer er meer bekend  is over de route en het programma, zullen wij dit communiceren via onze website en Facebookpagina. Komt de route ook langs jouw huis? Dan zou het ontzettend leuk zijn als je je huis wilt versieren of verlichten om de lopers een hart onder de riem te steken. Dus zien wij jou op 24 augustus als loper of supporter? Wij kijken er enorm naar uit!