Vrijmarkten

Op 1 juni en 13 juli 2019 organiseert Oranjevereniging Goedereede een vrijmarkt! Beide vrijmarkten duren van 10.00 tot 15.00 uur. Voor deelname aan de vrijmarkt geldt dat de verkoop van spullen enkel is toegestaan in de hiervoor aangegeven ruimtes van 3 bij 3 meter. Aan leden van de Oranjevereniging vragen we een bijdrage van 1 euro en aan niet-leden een bijdrage van 6 euro. Kijk op de website www.ovgoeree.nl voor het nieuwe reglement. Wil je met groot materiaal komen? Dan is de braderie die plaatsvindt op 20 juli daar beter geschikt voor.

Deelnemen? Inleveren van de deelnamestrook en het bedrag kun je doen op de vrijmarkt zelf of voor 1 juni en 13 juli bij:
Remco Breen, Bekaf 12, 3252 AC, Goedereede, e.mail: info@oranjevereniginggoedereede.nl

Calamiteitennummer: 0682362503

Braderie / Jaarmarkt

De braderie wordt georganiseerd op 20 juli 2019 van 10.00 tot 17.00 uur. De organisatie is in handen van John Harting van Pajo Evenementen. Een kraam huren? Neem dan contact op. Graag tot dan!

Telefoonnummer: 06 55 308 794

Emailadres: info@pajo-evenementen.nl

www.paj0-evenementen.nl.

Zomermarkt

Naast de twee vrijmarkten en de jaarmarkt, oftewel de braderie, introduceren we dit jaar een nieuw fenomeen in Goedereede. Namelijk de zomermarkt! Op 14 augustus van 10.00 uur tot 17.00 ben je welkom op de markt. Net als bij de braderie, is de organisatie in handen van John Harting van Pajo Evenementen. Een kraam huren op de zomermarkt? Neem dan contact op. Graag tot dan!

Telefoonnummer: 06 55 308 794

Emailadres: info@pajo-evenementen.nl