Contributiewijziging

Als Oranjevereniging Goedereede waarderen we het enorm dat je lid bent van onze vereniging. Dankzij jouw lidmaatschap kunnen onze vrijwilligers ieder jaar leuke activiteiten voor jong en oud organiseren op Koningsdag en Bevrijdingsdag. Ook draag je eraan bij dat we onze materialen en versiering goed kunnen onderhouden en vernieuwen wanneer nodig. Om dit te kunnen blijven doen, bedraagt het jaarlijkse lidmaatschap vanaf dit jaar 10 euro per gezin of huishouden.

Eenmalig overmaken met QR-code

Binnenkort is het voor ons weer tijd om de contributie op te halen. Wanneer je (nog) geen gebruikmaakt van automatische incasso, ontvang je als lid een brief met een persoonlijke QR-code om eenmalig het bedrag van 10 euro mee over te boeken.

Je kunt deze code scannen met je smartphone door de camera te openen en deze op de QR-code te richten. Vervolgens ga je automatisch naar een webpagina van de bank waar je het bedrag kunt overmaken.

Jaarlijkse automatische incasso

Wil je liever gebruikmaken van de jaarlijkse automatische incasso? Vul dan op dezelfde brief je gegevens in het formulier in.

Maak je liever geen gebruik van de QR-code of automatische incasso, dan komen wij na verloop van tijd bij je langs om de contributie contant op te halen.

Heb je hier vragen over? Mail ons dan via info@oranjevereniginggoedereede.nl.